Inflyttningsfest!

Här kommer lite bilder från min inflyttningsfest som va i helgen. Festen var för övrigt väldigt trevlig med mycket alkohol på bordet. Jag förväntade mig fylle slag men så blev det inte ;) Grannarna kom inte heller och klagade. De måste ha sett när biff Alle kom in, de vågade inte. Jag missade Ekas lilla tifo som han hade utanför min balkong. Med bengaler och några tårtor och en TBK flagga höll tydligen eka en liten show ute på berget.  Vill tacka alla som ville komma och för alla presenter.
 



Jag och bror. Hade tygligen lovat att ta på mig Dragon tröjan.

Snapps mm






Mr happy


Me Micke and Brittan

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit kolla biffen

2008-04-24 @ 20:17:48
URL: http://mallanr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0