Nice!

Det gick sjukt bra idag på auktionen. Var lite nervös eftersom jag inte visste riktigt hur det skulle gå till idag. Men allt gick hur Nice som helst. Är dock sjukt trött eftersom man har jobbat som ett djur i några dagar nu + att man gick upp 6 imorse för att förbereda inför auktionen. Nu längtar jag bara upp till fjällen, kommer bli hur skönt som helst att ta det lugnt och åka bräda några dagar nu. det behöver jag verkligen.
Ska lägga upp en bild på mig senare från en tysk vapen tidning som var på plats idag och fotade lite. Tror dock inte att fotot blev så bra, men vi får se. Deutche Waffe Shournal tror jag tidningen heter. Min favo Björn blev inte såld så vi kommer troligen ha kvar den på firman ett litet tag till :) Skulle kännas kostigt om han bara försvann ur mitt liv bara sådär ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0