No more Ass Kissing!

När jag blir chef så vill inte jag ha en jävla massa kunder som slickar en där bak bara för de är snåla och tror man e sån jävla bundis me de bara för att de vet vad man heter. Jag kanske tillhör en annan generation än min far. Alla frågar efter honom och slickar så gott det går. Jag har mina stammisar som inte alls är så utan de är normalt trevliga. Jag kan verkligen hata vissa kunder som är så snåla. Alla kunder är inte så som tur är. Jag kanske har 1 kund i månaden som jag verkligen känner att jag har hjälpt så mycket jag bara kan, + att kunden verkligen är glad för all hjälp och trevlig tillbaka. Hade en sådan kund förra veckan och jag blir så glad när man känner att man verkligen har hjälpt någon.


Läste i Metro i morse och fick en klump i halsen och kände medlidande
Detta läste jag-------->
 
                                      





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0