Vapenauktion!

På Söndag ska Walter Borg ha sin andra vapenauktion. Den första auktionen gick bra fast man var lite osäker hur det gick till. Men inför denna känns det mycket bättre man är mer varm i kläderna. Dock så ska jag sitta som bisittare till auktionsförättaren. Det kommer bli stressigt och mycket siffror att hålla koll på. Men jag känner att det kommer gå bra fast man är lite nervös. Kan förklara vad jag kommer att göra. Jag kommer alltså sitta brevid och ropa på vapen åt kunder som har lagt förbud + att jag kommer ropa tillbaka vapen så att de inte blir sålda för billigt. För säljaren av ett vapnen har ett lägsta bud som han vill sälja för. Tror att allt kommer att gå jätte bra.
Kommer dock sakna min älskling i affären.



Nästa onsdag ska jag åka upp till fjällen :) Ska bli sjukt skönt. Bräda har jag fixat redan. Skidor kanske jag ska åka beror på hur bra mina kunskaper på bräda sitter kvar :) Jag hoppas att inte bryta några viktiga ben i kroppen. Som tur är så har mitt viktigaste organ inget ben i sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0