Whiskey!

Kan bara säga att jag aldrig mer kommer dricka wiskey. Tack vara "lite" whiskey på fredagskvällen så var jag sängliggande hela lördagen. Missade kryssningen som jag verkligen väntat på :) Skulle istället gå på födelsedags fest hemma hos Jocke. Som jag också verkligen vill gå på. Gjorde ett starkt försök att dra mig i kragen. Gick upp till robban och alex för att börja förfesta. Men jag var för svag. Mådde som en överkörd padda en regnig sommar kväll. Men men jag är inte bitter :( bara jätte mycket hahahaha  Mallan och jag pratade om att ta en kryssning snart för att fira henne när hon fyller år. Ska inte bli en favorit i repris då det kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0