Ala Karlstad

Är nu i kära Karlstad som e Pks hemstad (en av snubbarna i Stekargruppen som e me på resan). Även Bagarn(Mackan) känner sig hemma här då han har gått i skolan här. Dansarn (jag) och Stekarn (Einar) Sover i ett barnrum ikväll :) Hoppas jag får sova med spiderman gubben i över slaffen. Alla ni som vet vad att göra en spiderman kan gärna höra av er till mig :) Tror inte det e många som har provat den. Man börjar bli lite smått sliten efter alla dessa dagar festande ( har tappat räkningen nu hahaah). Så sjukt rolig resa som vi e på. Hoppas att sista 2 dagarna i blir roliga me. Var lite små lack igår kväll nere i Varberg. Vi åt fint på stället där alla festade, men jag tänkte gå tillbaka till hotelet och lämna mobil och brillor. Jag tänkte då ta en stämpel och smita ifrån och kanske byta skjorta. Då säger hon i kassan att du får komma kl 22:30 om du vill ha en stämpel. Jag kan vänta en timme tänkte jag. Efter 1 och en halv timme och ett par brillor mindre :) så gick jag tillbaka till en annan tjej och frågade om jag kunde få en stämpel. Då får du vänta 5 min säger hon.... Med min snälla stockholmdialekt säger jag att fittan som sitter där vid andra kassan sa att jag skulle få en jävla stämpel jävel får typ en halv timme sen. Jag var inte så grov i orden dock men hade gärna sagt så. Lite senare på kvällen gick jag ner och frågade om man kunde få en stämpel, då säger dörrvakten av vi har slutat med stämlpar för kvällen........ Kan inte säga vad jag gjorde eftersom jag har "många" tjejer som läser min blogg...
Aja kvällen var ändå dock ändå väldigt rolig :) Jag gick upp på scen och fick igång folket när låter "När vi gräver Guld i USA" kom. Helt sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0