Ala Kopenhagen

E nere i kopenhagen just nu væntar på grabbarna ska komma ner. Har Varit nere i Væstervik vilket var grymt roligt. Min kæra bror var dær nere med sin nya flickvæn. Sjukt bra drag vilket jag inte trode det skulle vara. Men kan sæga att Borgolm på øland var något helt galet sjukt bra. Så mycket party med afterbeach liveband och allt. Træffade Carolina Gynning behøver jag sæga mer :) Nu hoppas jag att draget blir bra hær i Køpenhamn æven fast det e Tisdag. Men Varberg i øvermorgon kommer nog bli prickaen øver iet. Nøjdast e jag ændå med Borgholm. Det var som Tropan fast mycket bættre ;) Kanske kommer en uppdatering av min blogg som inte e på danska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0