Snart semester

Bara denna vecka kvar sedan har jag 3 veckor semester ;) wiiii 
Blev lite ändrade planer i sommar road tripen blir av, vilket kommer bli sommarens höjdpunkt. Det kommer blir helt flippat då Mackan ska me haha, snubben filmade mig när jag dansade uppe på något podium på GK :) En sak som är säker jag får inte glömma min kamera när vi drar iväg. Men det blir inge Magaluf resa eftersom ingen ville dela rum med mig. Dock så planerar jag en resa med Einar och Mackan till USA och Mexiko nästa år. Viva Las Vegas (hoppas man inte gifter sig på fyllan).
Annars så går träningen sjukt bra, försöker köra minst varanan dag.
Min bästa ide på länge var att jag ska laga alla rätter i min kockbok. Ska börja från sida 1 och löpande. Dock så kommer jag inte laga alla efterrätter eftersom jag inte tycker det motiverar mig så mycket.

Kommentarer
Postat av: Maddie

haha nej da, skulle aldrig gå i dina fotspår :D muhaha

2008-07-03 @ 17:27:36
URL: http://madelenandren.blogg.se/
Postat av: Amina

Nice!



Jag är hemma nu =) Har kommit igång med bloggandet!

2008-07-05 @ 20:26:24
URL: http://pastill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0