Kavaj fiasko

Kavajen blev ingen stor hit eftersom jag inte har nagon jacka som ar lika lang. Ser lite illa ut att ha en kavaj som gar 20cm under jackan :) Men ett foto blev det i alla fall. Men kan garantera andra smarriga bilder :) Som nagra av er vet sa e jag nere i Tyskland for att bestalla lite saker till affaren. Ensa lange sa kan jag inte klaga, det enda som ar svart e att halla sig nykter. Kommer vara en alkis nar jag kommer hem till Sverige. Ska nu ut och ata med vara danska kolegor som inte brukar halla igen med ol och vin. Sa kommer nog vara lite sma packad ikvall ocksa. Far ta igen drickandet nar jag kommer hem. Manga extra timmar pa gymet. Ser framemot det faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Tony

Har du blivit nå bitig än då?
när lägger du upp en Dj Dragon remix på bloggen då? :P

2008-03-17 @ 15:54:19
URL: http://BuTTmAn.polisen.org
Postat av: Borg

Jag satsar på beach 2009 så har lite tid på mig att bli biff ;) Ska se om det kanske kommer upp någon gammal remix.

2008-03-18 @ 08:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0