Så trött på visa kunder

Jag blir så trött alltså på visa kunder.

S=Stefan k=kunden

K- Har ni den här kepsen i mindre storlek?
S- Nej det är en keps med flexit så den finns bara i en storlek.

2min senare

K-Är du säker på att den inte finns i mindre storlek?
S-Jag är säker eftersom det står one size på den också.

5 min senare

K-Du kan inte ringa och kolla om den finns i mindre storlek i någon annan affär?
S-"suck" Den finns inte i mindre storlek i sånna fall hade jag tagit fram en sådan åt dig.


Det är som att de tror att man står och ljuger för de. Alltid samma typer av folk. End off story

Kommentarer
Postat av: K

Men är du säker??? Jag har så litet huvve...

2008-03-29 @ 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0