Sjuk

Jag har varit sjuk nu i snart en vecka. Det började med ont i halsen och kroppen och nu hostar jag och har typ ingen ork :( Hoppas det snart går över för det suger så mycket. Har dock jobbat hela helgen. Söndagen var väldigt trevlig ute på tullgarn mässan. Fint väder var det hela dagen trots att mina kära Metrolog kolegor hade sagt att det skulle komma regn. Det var hur många hundar som helst ute där. Jag fastnade för en labrador valp som var så söt. Skulle ha lagt fram 10 lax och köpt den heheha eller inte för det första vill jag inte lägga så mycket pengar på en hund och för det andra skulle inte jag kunna ta hand om en hund helt själv. Skulle begränsa mitt liv så. Men i framtiden så ska jag ha hund även om jag kanske är alergisk mot de :) Söndagen var inte bara dans på roser. Jobbade från 8-22 eftersom vi var tvungna att packa ihop alla grejer som vi hade med oss ner. Så det blev en väldigt lång dag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0