TBK vinst igen!

Tullinge Boll Klubb vann precis med 2-0. Tycker vi gjorde en ganska bra match, de hade typ ingen farlig mål chans. Men det kan ju beropå att vi har ett grymt försvar. Själv så spelade man mittback i hela 90 min. Trodde inte att jag skulle orka spela 90 min men jag hade faktiskt inte så mycket att göra, så jag blev aldrig trött.

Jobb imorgon känns sådär, skulle mycket hellre vara med gubbsen och ta någon bärs. Aja jag e inte bitter ;)
Nästa vecka blir en rolig vecka eftesom vi ska ställa ut på Tullgarnsmässan som hålls vid Tullgarns Slott. Det kommer säkert bli mycket jobb men det e alltid roligt när det händer lite andra grejor på jobbet. Har typ blivit lovad att få följa med till USA nästa år och kanske näst nästa år :). Nästa år kommer det bli mässa  i Florida och möten med våra Danska kolegor. Men om 2 år kommer det hållas i Las Vegas vilket jag själv skulle vilja se. Men vet inte om man vågar åka dit. Skulle säkert pantsätta lägenheten och losa allt jag äger :) vem vet det kanske inte e så dumt att bo på gatan.

Har en katt hemma hos mig som min mor har gjort till mig när jag var liten. Jag brukar klappa den när jag känner mig ensamm :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0