TBK

I fredags så spelade vi fotbolls match mot Örnens FF. Det var en seg match med inte så många målchanser utan mer kamp om bollen. Som tur va så vann vi efter en frispark alá Beckhem som Dahlberg satte rakt i krysset. Mitt eget spel var ok tycker jag, fick dock kramp i slutet av matchen. Men en mycket viktig seger för Tullinge Boll Klubb. Om någon från Adidas läser detta så kan ni gärna höra av er om ni vill sponsra vårat omtalade fotbolls lag.



Pudel

Vince med frispark

Jag gult kort



Ragge,Calle och jag

Nötter behöver man säga var vi spelade

Kommentarer
Postat av: Madde

Får jag fråga vad i hela friden du ska med en epilator till? :D Sen vänjer man sig med smärtan, lite som noppa ögonbrynen, vänta ett par min så är det lugnt sen

2008-05-14 @ 19:55:18
URL: http://madelenandren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0