Begravning, Road Tripp, VIP kort, Gym & Kanot

Har hänt en massa saker i mitt liv den senaste tiden, börjar med det tråkiga vilket är begravningen av Tomi Nyström.
Onsdagen den 29 juli i Österåkers kryka så tog vi farväl av Tomi. Var en jätte fin bregravning med grav sänkning. Min kusin Monika kan inte ha det lätt. Hon var inte helt förstörd på begravningen men jag vet att det bara var en fasad :( Vet att hon dör inombords, men hon ville inte bryta ihop på begravningen. Hoppas verkligen att hon kommer tillbaka. Hon hade gått ner så mycket i vikt.

R.I.P Tomi 35år



Nu till något lite roligare, känns nästan lite svårt att skriva något roligt just nu. Nej jag får skriva lite senare om resten. Här kommer lite bilder från Road Trippen.
 
                       


                 


               






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0