Turtle?

Tanken i lördags va att ara ta det lugnt och inte dricka och festa. Dock så fick Einar mig på andra banor, började med en massa smirnoff och drickar. Sedan var det bara att bege sig in till stan :) Det var galet som vanligt eller vad sägs om min idiot ide att köpa shoots till grabbarna. Vilket slutade med att jag tog alla själv sedan var jag gone.Det hela slutade med en taxi tur vid kl 4 stog det på kvittot jag hittade dagen efter, att taxin före mig stigger det ut en snubbe utklädd till en turtle.


Kan ni tänka mig något berusad komma hem och se detta. Ja ja vad ska man säga..

Träningen har inte gått som jag velat denna vecka får hoppas att nästa vecka blir bättre.

Moron dagen har jag lite saker att göra men får se vad som händer.

Cu all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0