Bodyguard!

Helt galet idag på jobbet vi hade hur mycket som helst att göra, då ser jag 2-3 st killar i svart kostym som står vid igången. Med öronsnäcka och allt står de och kollar runt. Jag tycker såklart att det e skit roligt att ha massa bodyguards inne i affären :) (är lite avis på deras jobb, skulle nog vara galet roligt att vara det) Killen som jag hjälpte var jätte trevlig och var en riktig höjdare. Trodde dock att Livvakterna inte kunde svenska vilket det visade sig senare att de kunde. Skulle inte ha pratat så högt men jag tyckte det var så roligt. Skulle ha sätt deras bil som hade skott säkert glas och allt :) Kan inte ha varit lätt för bodyguarden inne i vapenrummet. Hahah shit alltså dagens höjdpunkt alltså. Nej du blir det till att slö kolla Swat som jag sätt 100 gånger, har DVDn men måste se den när den går på TV. Någon dag vem vet så kanske jag blir en Bodyguard gärna för någon söt pop stjärna kanske :)




Bra film på 90 talet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0