Onsdag!

Leksand i helgen var väldigt trevligt. Det är så fint där. Kan tänka mig flytta dit när man har fru och barn. Kameran hade jag med mig men tog inga bilder. Lindas kamera dock gick i ett. Så kanske får lite bilder av henne som man kan lägga upp och visa.
På dagen så åkte vi upp till Rättvik och kollade på lite sevärdheter som Vidablick som är ett högt utsiktstorn där man ser ut över byarna och siljan. Sedan var vi ute på rättviksbryggan som är typ 5-800 meter lång. Ganska härligt att sitta längs ut på bryggan och bara ta det lugnt. Sedan på kvällen så blev det fest. Det roligaste var när vi skulle åka till utestället trode jag. Tyckte någon sa att vi skulle till Johnys( tydligen sa de att vi skulle åka hem till John). Så när vi kommer dit så ser jag några 18 åringar sitta ute och dricka bärs och det såg inte ut som något ute ställe.  Så jag frågade om man fick ta med sig ölen in haahah vilket assgarv man får av alla. Aja Stefan i ett nötskal. Jag kanske inte e den smartaste alla gånger men efter några öl+ att man är ute på landet s¨å vad ska jag förvänta mig. Sedan blev det utgång också såklart och jag dansade som vanligt hela kvällen.

Idag har onsadag har jag varit hos en ny naprapat som knäckte min rygg. Det känns mycket bättre redan nu. Så ska gå helt klart fler gånger till henne. Nu ska jag fixa lite mat till stora mig.

Peace


Här är en bild på vidablick






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0