Kolla in Patriks blogg för alla poker intresserade.

Min kära vän Patriks liv som nybliven poker proffs. Hoppas verkligen att det går bättre denna gång med livet utanför pokern. http://putteivegas.blogg.se/ Vill inte att han skriva hur slapp han kan vara hahaha :)

Själv så spelar jag inte poker numera. Kanske blir sugen om ett tag igen.

Har de senaste dagarna fotat mest vapen och tillbehör som jag lagt upp på våran webbshop. Börjar få lite respons nu vilket driver mig mer att göra sakerna bättre och få ut mer saker.

Tycker att alla som har råd ska ge pengar till någon hjälp organisation nu med tanke på alla i Haiti. Tycker att Aftonbladet bl.a har en jätte bra ide att folk ska ge en jobb timme till de drabbade.
Själv så satte jag in en slant på Rödakorset. Mer än rätt att bidra med lite till de som mer behöver det. Hoppas att fler tänker så än jag. Jag har aldrig bidragit förut till något liknande. Nu så kändes det helt rätt gjort.

............................................................................................................... ........ ....... ................... .............. 


Kommentarer
Postat av: -anonym-

Du er så omtenksam! Fint intiativ :) Hoppas allt er bra med dig annars.

2010-01-22 @ 02:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0