Mallis Cala dor

Är hemma efter en vecka nere på malis. Väldigt skönt med lite sol och bad.
Det var jag calle markus linn coffe linda peter jenny melwin filippa och emelia som var nere.
var en ganska lugn vecka med många grande cervesa och en och annan snapps.
Som vanligt stod man oftast för de sköna fel kommentarerna haah

Lite tennis och fotboll och vattenpolo med Arnolds bror. Det var svårt att ta bollen av honom på hans armar var som mina lår. Både jag och coffe hängde på honom men har släppte aldrig bollen :)


Sedan var man ganska mycket barnvakt åt alla sötisar som var me. Melwin blev lite förtjust i mig och markus.

Här kommer lite bilder.

    
 
Lite kassar med food                                El Classico                
                
     seebach rasmus                                                   Markus och linn
   
               
 Peter och jag                             Jenny och Melwin

    
     Melwin                             Me                       Riktiga piraten coffe

  
Lilla Linn                          Smurfen och foppa



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0